sunnuntaina, helmikuuta 17, 2013

Unelma toteutui.. kyllä se ihana on!

Unelma.. se vihdoin toteutui! Nyt nukkehyllylleni saapui 20 tyttönen, Skelita Calaveras.
Oon tosi yllättynyt siitä että oon saanu aikaseks 20 nuken oston, vaikka rahaa ei kauheesti oo ollu ._.
No, enhän mä Skelitaakaan yksin ostanu.. Rakas äiti auttoi sen saamisessa ♥ No, ensiks sen kuvaamisesta ei meinannu tulla mitään, mutta sitten jotenkin sain sitä kuvattua. Toivottavasti ootte nyt tyytyväisiä näihin kuviin :D

Skelitan asu on ihana, hamekkin on niin värikäs ja pirteä.
Skelita on täydellinen kokonaisuus. Muistakaa kommentoida oma mielipiteenne! :)

6 kommenttia:

  1. Ihana on kyllä. Mul on vaa outoo ku mun Skelita ei taivu polvista ollenkaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sama aluksi. Ne oli jotenkin ihan jumissa. Kun sievästi sitten taivutteli, niin kyllä ne siitä lähti pelittään.

      Poista
  2. IHana neiti. Tuntuu et kaikki pitää eniten Skelitasta ku kaikki ostaa sen.

    VastaaPoista
  3. Hemu: Mullakin oli sama juttu aluks mut sitten alko taipumaan :)
    Senkku: Juuh, niin on. Onneks sain sen.

    VastaaPoista
  4. moi Mango kiivi sulle ois tunnustus<3

    http://lapasenmonsterit.blogspot.fi/2013/02/tunnustus.html

    VastaaPoista